Psihološki vidik dela s strankami: Kako učinkovito komunicirati in se (spo)razumeti.

| 17. 4. 2019

Datum: 17.04.2019
Čas:9:00 - 14:00

Lokacija:
Območna obrtno - podjetniška zbornica Sežana


Cilj izobraževanja je udeležencem na delavnici ponuditi kakovostne informacije in znanja za dvig spretnosti pri komunikaciji s strankami. Še posebej pomagati poiskati odgovore na vprašanja kot npr. Kako stranki učinkovito razložiti kompleksno vsebino in dodano vrednost računovodske storitve? Kako stranki predstaviti njene odgovornosti v povezavi s storitvijo? Kako komunicirati s stranko, v primeru, da ji ne moremo zagotoviti določene storitve?

Psihološki vidik dela s strankami: Kako učinkovito komunicirati in se (spo)razumeti

PREDAVATELJ:
Dr. Aleksander Zadel je ustanovitelj in direktor Competa ter ustanovitelj eCoaching platforme Potendo, je univerzitetni diplomiran psiholog, doktor znanosti in specialist klinične psihologije. Kot profesor je predaval na Oddelku za biopsihologijo, na Fakulteti za matematiko naravoslovje in informacijske tehnologije, Univerze na Primorskem.

IZZIV
Povečanje kakovosti medosebnih odnosov.
Dvig komunikacijskih spretnosti pri delu.
Učinkovita komunikacija z zahtevnimi strankami.

 

Več preberite in se prijavite: 

Kategorija: Dogodki, Izobraževanje


Jaz tebi!
To spletno mesto uporablja piškotke. S piškotki zagotavljamo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejši pregled vsebin, analizo uporabe, oglasne sisteme in funkcionalnosti. S klikom na »Strinjam se« dovoljuješ vse namene obdelave. Več o piškotkih lahko prebereš tukaj.