Zadnje objave

Ustanovljena nova sekcija OOZ Sežana – Sekcija za računovodske in knjigovodske storitve

Ustanovljena nova sekcija OOZ Sežana – Sekcija za računovodske in knjigovodske storitve

| 14. 6. 2018

Na Ustanovnem zboru sekcije za računovodske in knjigovodske servise OOZ Sežana, ki je bil dne 21. maja 2018, ob 17. uri, v prostorih zbornice je bila ustanovljena Sekcija za računovodske in knjigovodske servise OOZ Sežana. Sejo je vodila Predsednica iniciativnega odbora za ustanovitev Sekcije RKS, Vesna Matevljič, ki jo je UO Sekcije za računovodske in knjigovodske […]

Preberi več

Prenos lastništva v družinskih podjetjih.  Kdaj so otroci dovolj zreli, da lahko prevzamejo posel?

Prenos lastništva v družinskih podjetjih. Kdaj so otroci dovolj zreli, da lahko prevzamejo posel?

| 14. 6. 2018

  SPOT SVETOVANJE OBALNO-KRAŠKE REGIJE·13. JUNIJ 2018 SPOT svetovanje Obalno-kraške regije vabi na brezplačno delavnico »Prenos lastništva v družinskih podjetjih. Kdaj so otroci dovolj zreli,da lahko prevzamejo posel?« V ČETRTEK 21.06.2018 ob 16:30 v prostorih Območne obrtno-podjetniške zbornice, Kraška ulica 6, 6210 Sežana Delavnica je brezplačna! Vsebina delavnice: – Pomen kakovostnih odnosov – Medgeneracijsko sodelovanje […]

Preberi več

Premagovanje stresa na delovnem mestu in tehnike sproščanja

Premagovanje stresa na delovnem mestu in tehnike sproščanja

| 8. 6. 2018

Na sedežu OOZ Sežana smo 25. aprila 2018 organizirali delavnico o premagovanju stresa na delovnem mestu in spoznavali TEHNIKE SPROŠČANJA.  Obrtnice in podjetnice so se naučile izvajati tri različne tehnike sproščanja. Sproščanja so se učile s pomočjo dihalnih vaj, postopnega mišičnega sproščanja in vizualizacije pomirjujočega kraja. Seznanile so se tudi s teoretično osnovo, prednostmi, omejitvami in priporočili za varno in čim bolj učinkovito samostojno vadbo. Delavnico […]

Preberi več

Delavnica osnove ličenja

Delavnica osnove ličenja

| 8. 6. 2018

Na OOZ Sežana smo organizirali DELAVNICO OSNOVE LIČENJA v četrtek 12. aprila in v ponedeljek, 23.aprila 2018, ki jo je vodila Barbara Husu. Barbara se profesionalno z ličenjem ukvarja že osemnajst let. Na delavnici so udeleženke pridobile praktično znanje o tem, kako z ličili najbolje poudarite svoje prednosti in prikrijete pomanjkljivosti (koža,klasifikacija barvnega tipa, pomen temnih in svetlih barv, kako izbrati pravi odtenek tekoče podlage, pomen […]

Preberi več

Novi gradbeni zakon

Novi gradbeni zakon

| 8. 6. 2018

Na sedežu OOZ Sežana smo 12. aprila 2018, organizirali izobraževanje o novostih, ki jih prinaša novi Gradbeni Zakon. Predavanje je zajelo sledeča področja: razlike med ZGO-1 in gradbenim zakonom; novosti, ki jih uvaja zakon glede postopkov in glede vrste odločb; vpliv novosti na sklepanje pogodb; ureditev reguliranih poklicev; vpliv ZUreP – 2 na izvajanje določb – gradbenega zakona. Predavala je Avrelija Barle […]

Preberi več

Usposabljanje upravljalcem viličarja, dvigaliste in upravljalce dvižnih košar

Usposabljanje upravljalcem viličarja, dvigaliste in upravljalce dvižnih košar

| 8. 6. 2018

OOZ Sežana v sodelovanju z Inštitutom za varnost Lozej d.o.o. organizirala 12. aprila 2018 Usposabljanje upravljavcem viličarja, dvigaliste in upravljalce dvižnih košar. Teoretično usposabljanje za upravljavce je zajemalo strokovno usposabljanje, usposabljanje iz varnosti ter pisni preizkus znanja iz teoretičnega dela. Člani OOZ Sežana so praktični del usposabljanja in preverjanje praktičnega znaNja izvedli na svojem sedežu in delovnem mestu kandidata, na brezhibni in periodično pregledani delovni opremi. […]

Preberi več

Delavnica varstvo osebnih podatkov-priprava in uskladitev dokumentov v praksi

Delavnica varstvo osebnih podatkov-priprava in uskladitev dokumentov v praksi

| 8. 6. 2018

Delavnica varstvo osebnih podatkov – PRIPRAVA IN USKLADITEV DOKUMENTOV V PRAKSI, se je na OOZ Sežana odvijala 11. aprila 2018. Varstvo osebnih podatkov je v letu 2018 eden izmed pomembnejših projektov, ki jih morajo izvesti tudi mikro in mala podjetja ter prilagoditi svoje poslovanje. Konec maja 2018 mora biti poslovanje usklajeno s Splošno uredbo iz varstva osebnih podatkov. Splošna uredba za varstvo osebnih podatkov v svojih določilih […]

Preberi več

Reševanje reklamacij in pogodbeno pravo

Reševanje reklamacij in pogodbeno pravo

| 8. 6. 2018

OOZ Sežana je 10. aprila 2018 organizirala izobraževanje na temo reševanja reklamacij in pritožb, pri čemer je potrebno najprej poznati osnovne razloge zanjo. Največkrat so razlogi za reklamacijo nezadovoljstvo stranke nad izdelkom ali storitvijo, velikokrat pa so reklamacije tudi nad obnašanjem zaposlenih. Reklamacije nam dajejo možnost, da ponovno pridobimo kupca, opozarjajo na napake, zaradi njih se lahko izognemo enaki napaki pri drugem kupcu, izboljšajo se […]

Preberi več

Delavnica Igor Jagodic: »Kaj bi kuhal, če bi imel gostilno na Krasu?«

Delavnica Igor Jagodic: »Kaj bi kuhal, če bi imel gostilno na Krasu?«

| 8. 6. 2018

Šola okusov je 10. aprila 2018, v Gostilni Mahorčič – Rodik, na delavnici »Kaj bi kuhal, če bi imel gostilno na Krasu?«, ki jo je vodil vrhunski chef Igor Jagodic, oprla na lokalno kulinariko. Udeleženci so bili deležni priprave menuja: brancin, brancinova koža, pena rdeče pese, dimljena kisla smetana, posušen ajdov biskvit, čemaž, čemaževo olje, hren, dashi z rdečo peso; telečji rep, […]

Preberi več

Usposabljanje HACCP

Usposabljanje HACCP

| 8. 6. 2018

Usposabljanje HACCP- izobraževanje iz higiene živil, novosti na področju zakonodaje na področju živil in označevanja alergenov v prehrani se je 26. marca 2018 odvijalo v prostorih OOZ Sežana.   Skladno z Uredbo 852/2004 ES morajo nosilci živilske dejavnosti zagotoviti, da: obrtniki in podjetniki poznajo splošne obveznosti ter splošne in posebne higienske zahteve, ki izhajajo iz živilske zakonodaje ter urejajo področje, na katerem živilska dejavnost […]

Preberi več

Začetni in nadaljevalni tečaj italijanskega jezika

Začetni in nadaljevalni tečaj italijanskega jezika

| 8. 6. 2018

Tečaj italijanščine kakor začetni tudi nadaljevalni je potekal od septembra 2017 do aprila 2018 v sproščenem vzdušju in hkrati intenzivno, tako da je bilo učenje v izziv in sprostitev, pogovor pa z učitlejico Eldo Jercog bolj spontan. Z učinkovitimi tečaji italijanščine so obrtniki in podjetniki postali samozavestnejši pri razumevanju pogovornega jezika v preprostih situacijah, razumevanje preprostih pisanih besedil in ustnega komuniciranja v nižjih stopnjah, […]

Preberi več

»PRENOS PODJETJA IN STATUSNO PREOBLIKOVANJE«

»PRENOS PODJETJA IN STATUSNO PREOBLIKOVANJE«

| 23. 5. 2018

SPOT svetovanje Obalno-kraške regije organizira delavnico »PRENOS PODJETJA IN STATUSNO PREOBLIKOVANJE« V ČETRTEK 31.05.2018 od 09h do 11h v prostorih Primorske gospodarske zbornice v Kopru in od 14h do 16h v prostorih Območne obrtno-podjetniške zbornice v Sežani Delavnica je brezplačna! Vsebina delavnice: 1. Možni načini prenosa dejavnosti samostojnega podjetnika z uporabo statusnih in davčnih predpisov […]

Preberi več

»PROMOCIJA IN TRŽENJSKI PRISTOPI PODJETIJ NA DRUŽBENIH OMREŽJIH«

»PROMOCIJA IN TRŽENJSKI PRISTOPI PODJETIJ NA DRUŽBENIH OMREŽJIH«

| 23. 5. 2018

SPOT svetovanje Obalno-kraške regije organizira usposabljanje »PROMOCIJA IN TRŽENJSKI PRISTOPI PODJETIJ NA DRUŽBENIH OMREŽJIH« V TOREK 05.06.2018 IN ČETRTEK 07.06.2018 od 13h do 17h v prostorih Območne obrtno-podjetniške zbornice v Sežani ali V TOREK 12.06.2018 IN ČETRTEK 14.06.2018 od 13h do 17h v prostorih Primorske gospodarske zbornice v Kopru Delavnica je brezplačna! Program usposabljanja: 1. dan […]

Preberi več

Telefonsko informiranje o DDV

Telefonsko informiranje o DDV

| 16. 5. 2018

S 3. aprilom 2018 je za telefonska vprašanja s področja DDV vzpostavljen enoten klicni center za celoten FURS in enotna telefonska številka 08 200 1002. Zavezanci na ta način enostavneje dostopajo do informacij, ki jih potrebujejo pri pravilnem in pravočasnem izpolnjevanju davčnih obveznosti. Telefonski kontakt s kontrolorjem DDV je tako omogočen le preko klicnega centra. Vir: podjetniški portal

Preberi več

Objavljen nov Pravilnik o kategorizaciji nastanitvenih obratov

Objavljen nov Pravilnik o kategorizaciji nastanitvenih obratov

| 16. 5. 2018

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je 4. aprila 2018, v Uradnem listu RS (št. 22/2018) objavilo nov Pravilnik o kategorizaciji nastanitvenih obratov. Ključna novost pravilnika je uvedba standardov Hotelstars za hotele. Poleg uvedbe standardov Hotelstars za hotele pravilnik uvaja posodobitve standardov za vse ostale vrste nastanitvenih obratov ter ureja razmere na področju ocenjevanja nastanitvenih obratov. Pravilnik stopi v veljavo 1. oktobra 2018. Do takrat […]

Preberi več

Izšel je Informator za mesec maj 2018

Izšel je Informator za mesec maj 2018

| 16. 5. 2018

Izšel je Informator za mesec maj 2018, ki je za člane dostopen na spletni strani OOZ Sežana/Informator. IZ VSEBINE INFORMATORJA: Podjetniški portret meseca GOMBAČ IGOR s.p. TRIA – ELEKTROINSTALACIJE IN OGREVALNA TEHNIKA Aktualno Vabilo na družabno srečanje- piknik Strokovno svetovanje pri pripravi in urejanju dokumentov na podlagi uredbe varstva osebnih podatkov Vljudno vabljeni na 16.Forum obrti in podjetništva […]

Preberi več

Kaj GDPR prinaša obrtnikom in podjetnikom?

Kaj GDPR prinaša obrtnikom in podjetnikom?

| 16. 5. 2018

Brez zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) se bo evropska uredba o varstvu osebnih podatkov (GDPR) od 25. maja 2018 dalje uporabljala neposredno. V nadaljevanju bomo na preprost način prikazali, kaj pravzaprav GDPR za obrtnike in podjetnike prinaša. Pri tem pa gre opozoriti, da imamo v Sloveniji zakonodajo na področju varstva osebnih podatkov že od leta 2005. V splošni javnosti se je v zadnje […]

Preberi več

Novi Fi=Po – Finančni pomočnik, prilagojen sodobnim trendom

Novi Fi=Po – Finančni pomočnik, prilagojen sodobnim trendom

| 15. 5. 2018

AJPES je zbirko finančnih podatkov Fi=Po prenovil, tako vsebinsko kot oblikovno. Novi Fi=Po Finančni pomočnik združuje na enem mestu vse, kar morate vedeti o poslovanju poslovnih subjektov. Prilagojen je tudi uporabi prek mobilnih naprav, saj se zavedajo, da ključne informacije potrebujete vedno in povsod. Hitri pregled subjekta omogoča, da se s podjetjem seznanite v manj kot minuti, enostavno in na podlagi najbolj točnih podatkov, vključno z […]

Preberi več

Preverjanje veljavnosti potrdila A1

Preverjanje veljavnosti potrdila A1

| 15. 5. 2018

Delodajalec, ki napoti delavca na delo v drugo državo EU ali eno od držav Švica, Liechenstein, Islandija ali Norveška, mora pri ZZZS zanj pridobiti potrdilo A1, s katerim delavec v drugi državi dokazuje, da je v času napotitve vključen v socialno zavarovanje v Sloveniji. Če je vaše potrdilo veljavno, lahko preverite na povezavi: https://zavarovanec.zzzs.si/wps/portal/ portali/azos/e_storitve_zzzs/preverjanje_a1 Vpišite številko potrdila (napisana je na vrhu prve strani potrdila) […]

Preberi več

Dve tretjini družinskih podjetij pri prenosu na potomce propadeta

Dve tretjini družinskih podjetij pri prenosu na potomce propadeta

| 15. 5. 2018

V Sloveniji je 83 odstotkov družinskih podjetij, kar dve tretjini pa pri prenosu na mlajše generacije propadeta. O izzivih v družinskih podjetjih so zato spregovorili predstavniki uspešnih družinskih podjetij, Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije pa je predstavila aktivnosti novoustanovljenega Centra za družinsko podjetništvo. Dejstvo je da kar 70 odstotkov vseh zaposlenih dela prav v družinskih podjetjih. Tudi člani OOZ Sežana so večinoma družinska podjetja. Temu segmentu podjetij smo […]

Preberi več

Strokovno svetovanje pri pripravi in urejanju dokumentov na podlagi uredbe varstva osebnih podatkov

Strokovno svetovanje pri pripravi in urejanju dokumentov na podlagi uredbe varstva osebnih podatkov

| 15. 5. 2018

Konec maja 2018 mora biti vaše poslovanje usklajeno s Splošno uredbo iz varstva osebnih podatkov. Splošna uredba za varstvo osebnih podatkov v svojih določilih opredeljuje načela, po katerih mora delovati vsak delodajalec. Na OOZ Sežana vam pomagamo pri pripravi in urejanju ter usklajevanju dokumentacije zaposlenih, pripravi temeljnih dokumentov in izvedbi začetnih ukrepov varne obdelave osebnih podatkov. Cena svetovanja za člane OOZ Sežana je 32,50 (+DDV) EUR/uro, […]

Preberi več

GOMBAČ IGOR s.p. TRIA – ELEKTROINSTALACIJE IN OGREVALNA TEHNIKA

GOMBAČ IGOR s.p. TRIA – ELEKTROINSTALACIJE IN OGREVALNA TEHNIKA

| 15. 5. 2018

Kakšna je vaša formula za uspeh? Moje vodilo so poštenost, prijaznost, strokovnost, delavnost in hitra odzivnost. Še posebej je to pomembno takrat, ko se ljudje znajdejo v težavah, ko ostanejo brez ogrevanja, tople vode ali pa zaradi tehničnih okvar ne morejo opravljati svoje dejavnosti. Vsekakor pa brez podpore družine in žene, ki mi vztrajno stojijo ob strani, ne gre. Kaj je pri […]

Preberi več

Ali so davčne blagajne še obvezne?

Ali so davčne blagajne še obvezne?

| 4. 5. 2018

FURS z 1. 1. 2018 popravlja odgovor na vprašanje Ali so davčne blagajne že obvezne? Da. Davčno potrjevanje računov je obvezno od 2. 1. 2016. Za zavezance, ki se bodo v prehodnem obdobju 2 let odločili, da bodo izvajali postopek potrjevanja računov z uporabo vezane knjige računov, bo uporaba davčnih blagajn obvezna s 1. januarjem 2018. FURS […]

Preberi več

Kaj morajo vedeti tuja podjetja oz. podjetniki, ki se vpisujejo v davčni register na podlagi obrazcev DR-03 in DR-04 ?

Kaj morajo vedeti tuja podjetja oz. podjetniki, ki se vpisujejo v davčni register na podlagi obrazcev DR-03 in DR-04 ?

| 4. 5. 2018

 FURS je na svojih spletni strani dne, 25.04.2018 popravlja oz. dopolnjuje odgovor na vprašanje Kaj morajo vedeti tuja podjetja oz. podjetniki, ki se vpisujejo v davčni register na podlagi obrazcev DR-03 in DR-04, katerega navajamo  v nadaljevanju. Tuje podjetje oz. podjetnik, ki želi opravljati dejavnost v Sloveniji preko podružnice ali drugače, mora svojo dejavnost prijaviti. Za davčne […]

Preberi več

JAVNI RAZPIS za sofinanciranje ukrepov spodbujanja zaposlovanja v občini DIVAČA za leto 2017

JAVNI RAZPIS za sofinanciranje ukrepov spodbujanja zaposlovanja v občini DIVAČA za leto 2017

| 10. 4. 2018

Predmet javnega razpisa je dodelitev proračunskih sredstev za sofinanciranje ukrepov spodbujanja zaposlovanja v občini Divača, in sicer: · sofinanciranje novih zaposlitev za kritje dela stroškov dela (UKREP 2) in · sofinanciranje samozaposlitev za kritje dela stroškov za realizacijo samozaposlitve (UKREP 3). Pogoji, ki jih morajo izpolnjevati upravičenci: Za UKREP 2 – spodbujanje novih zaposlitev: imajo registriran sedež ali poslovno enoto na območju […]

Preberi več

RAZPIS za podelitev priznanja podjetnik, obrtnik in najstarejši obrtnik leta 2018

RAZPIS za podelitev priznanja podjetnik, obrtnik in najstarejši obrtnik leta 2018

| 10. 4. 2018

Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije na podlagi sklepa, sprejetega na 129. redni seji Upravnega obora Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije, dne 27.02.2017 objavlja RAZPIS ZA PODELITEV PRIZNANJA: 1. PODJETNIK LETA 2018. Priznanje»Podjetnik leta« podeljuje zbornica enkrat letno za izjemne dosežke na področju podjetništva. 2. OBRTNIK LETA 2018. Priznanje »Obrtnik leta« podeljuje zbornica enkrat letno za izjemne dosežke na področju obrtništva. 3. NAJSTAREJŠI OBRTNIK LETA 2018. Priznanje »Najstarejši obrtnik« podeljuje zbornica […]

Preberi več

Informacija o novosti REK obrazcev v letu 2018

Informacija o novosti REK obrazcev v letu 2018

| 10. 4. 2018

Na eDavkih je objavljeno obvestilo, da so bile na podlagi Pravilnika o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o vsebini in obliki obračuna davčnih odtegljajev ter o načinu predložitve davčnemu organu pripravljene sheme REK obrazcev, ki se bodo uporabljale od 1. aprila dalje, in sicer po posameznih vrstah dohodkov. V Ur. l RS, št. 79/2017, z dne 28. 12. 2017, je bil objavljen Pravilnik o spremembah in […]

Preberi več

Opozorilo delodajalcem pri zaposlovanju tujcev

Opozorilo delodajalcem pri zaposlovanju tujcev

| 10. 4. 2018

Na zavodu za zaposlovanje ugotavljajo, da se v postopkih pridobivanja soglasij k enotnemu dovoljenju in pridobivanja delovnih dovoljenj pojavljajo tudi delodajalci, ki tuje delavce zagotavljajo oziroma posredujejo k drugim delodajalcem. Zato želijo delodajalce opozoriti na zakonske predpise, ki določajo, da je prepovedano opravljanje ali omogočanje opravljanja drugega dela kot tistega, za katerega je bilo v postopku izdaje ali podaljšanja enotnega dovoljenja oziroma modre karte EU ali […]

Preberi več

Nova višina prispevkov za vrednotnico s 1. aprilom 2018

Nova višina prispevkov za vrednotnico s 1. aprilom 2018

| 10. 4. 2018

Novosti – s 1. 4. 2018 je določena nova višina prispevkov za osebno dopolnilno delo, in sicer znašajo prispevki za pokojninsko in invalidsko zavarovanje 7,37 eura, za zdravstveno zavarovanje pa 2,11 eura (skupaj 9,48 eur) na posamezno vrednotnico. Ministrica za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti je izdala novo Odredbo o višini prispevkov za osebno dopolnilno delo, ki je objavljena v Uradnem listu RS, […]

Preberi več

Novela Zakona o pokojninskem in invalidskem zavarovanju (ZPIZ-SE) daje prostovljnim zavarovancem več pravic

Novela Zakona o pokojninskem in invalidskem zavarovanju (ZPIZ-SE) daje prostovljnim zavarovancem več pravic

| 10. 4. 2018

Zakon o spremembah in dopolnitvah zakona o pokojninskem in invalidskem zavarovanju (ZPIZ-2E) oz. novela ZPIZ–2E (v nadaljevanju novela), je bil objavljen v uradnem listu RS, št. 65/2017 dne 20. 11. 2017. Veljati je začel že naslednji dan po objavi v uradnem listu, toda uporablja se šele od začetka tega leta. Zadevna novela je sicer prinesla 3 pomembne spremembe o katerih sem podrobneje že […]

Preberi več

Plesni studio Mateja Terčon Knap s.p.

Plesni studio Mateja Terčon Knap s.p.

| 9. 4. 2018

Kakšna je vaša formula za uspeh? Moje vodilo je zagotovo to, da sem to kar sem, da se trudim in vztrajam vsak dan znova. Da prisluhnem vsakomur in da se vsak pri nas počuti zaželjen, spoštovan in del naše plesne družinice. Na plesalce gledam kot na posameznike, ki mi ogromno pomenijo in njihova sreča v plesni dvorani in izven nje je eden glavnih […]

Preberi več

Tom Mohorčič Optika Tom Sežana

Tom Mohorčič Optika Tom Sežana

| 12. 3. 2018

Kakšna je vaša formula za uspeh? Individualiziran pristop. Temu sicer sam ne bi rekel formula za uspeh, ampak bolj vodilo pri vsakodnevnem delovanju, od naročanja za pregled do končnega izdelka. Vsak dan znova se prilagajaš, iščeš poti, kako uspešnejše opraviti svoje delo in zaključiti nakupni proces tako, da je zadovoljstvo obojestransko. Če je zadovoljna stranka, smo tudi mi zadovoljni. Kaj je pri vašem […]

Preberi več

Izšel je Informator za mesec marec 2018

Izšel je Informator za mesec marec 2018

| 11. 3. 2018

Izšel je Informator za mesec marec 2018, ki je za člane dostopen na spletni strani OOZ Sežana/Informator. IZ VSEBINE INFORMATORJA: Podjetniški portret meseca Tom Mohorčič Optika Tom Sežana Aktualno Sklep o razpisu volitev v organe OOZ Sežana za mandatno obdobje 2018-2022 Odmera letnega dopusta za leto 2018 – obvestilo do 31. marca 2017 Izobraževanja Usposabljanje HACCP POMEMBNO! Vsi poslovni […]

Preberi več

Opozorilo delodajalcem pri zaposlovanju tujcev

Opozorilo delodajalcem pri zaposlovanju tujcev

| 8. 3. 2018

Na zavodu za zaposlovanje ugotavljajo, da se v postopkih pridobivanja soglasij k enotnemu dovoljenju in pridobivanja delovnih dovoljenj pojavljajo tudi delodajalci, ki tuje delavce zagotavljajo oziroma posredujejo k drugim delodajalcem. Zato želijo delodajalce opozoriti na zakonske predpise, ki določajo, da je prepovedano opravljanje ali omogočanje opravljanja drugega dela kot tistega, za katerega je bilo v postopku izdaje […]

Preberi več

Trajno zaposlovanje mladih takoj po prijavi med brezposelne

Trajno zaposlovanje mladih takoj po prijavi med brezposelne

| 20. 2. 2018

Po novem se mlajši od 30 let že takoj po prijavi v evidenco brezposelnih lahko vključijo v subvencionirano zaposlitev za trajno zaposlovanje mladih. Subvencijo 5.000 EUR se dodeli delodajalcem na podlagi javnega povabila, ki je odprto do porabe sredstev, najdlje do 31.7.2019.  Javno povabilo se izvaja v okviru istoimenskega programa Spodbude za trajno zaposlovanje mladih. Namenjeno […]

Preberi več

Uporabniki davčnih blagajn, pozor!

Uporabniki davčnih blagajn, pozor!

| 20. 2. 2018

Odprava uporabe protokola TLS 1.0.  Vse uporabnike davčnih blagajn obveščamo, da bo od 30. 6. 2018 dalje onemogočena uporaba protokola TLS 1.0. Namen spremembe je vzdrževati minimalno raven varnosti v komunikaciji odjemalcev s FURS sistemom za davčno potrjevanje računov. Kaj morajo uporabniki davčnih blagajn glede tega storiti? Vsi uporabniki davčnih blagajn naj se do 30. 6. 2018 […]

Preberi več

Predstavitev SPOT točka Obalno-kraške regije

Predstavitev SPOT točka Obalno-kraške regije

| 13. 2. 2018

V mesecu novembru 2017 so se Območna obrtno-podjetniška zbornica Sežana, Območna razvojna agencija Krasa in Brkinov Regionalni razvojni center Koper in Primorska gospodarska zbornica, prijavili na Javni razpis za financiranje izvajanja celovitih podpornih storitev za potencialne podjetnike in podjetja v okviru Slovenskih poslovnih tock (SPOT regije) za obdobje od 2018 do 2022 v Obalno-kraški regiji. Razpis je objavila Javna agencija Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, internacionalizacije, tujih investicij in tehnologije (SPIRIT […]

Preberi več

Dodatne ugodnosti za člane

Dodatne ugodnosti za člane

| 13. 2. 2018

Cenejši preventivni zdravstveni pregledi. 10 % popust za osnovni in obnovitveni tečaj prve pomoči z izpitom. 10 % popust pri pregledu gasilnikov in hidratnega omrežja. Ugodnosti za člane OOZ Sežana pri upravljanju terjatev v sodelovanju s podjetjem Prospera d.o.o iz Kopra Ugodnosti za člane OOZ Sežana na področju varnega dela ter v sodelovanju s podjetjem Lozej d.o.o. Za dodatne informacije in […]

Preberi več

OOZ Sežana svojim članom nudi

OOZ Sežana svojim članom nudi

| 12. 2. 2018

OOZ Sežana svojim članom nudi: Več kot 30% popust pri storitvah OOZ Sežana in pri izobraževanjih, Cenejše vodenje evidenc za »pavšaliste«, Cenejša ureditev dokumentacije za vpis v register prevoznikov za čezmejni prevoz odpadkov v Italiji, Popusti pri izdelavi poslovnega načrta in pripravi dokumentacije za prijave na razpise, 30 % popust pri najemu dvorane OOZ Sežana, 50 % popust pri […]

Preberi več

BREZPLAČNO oglaševanje na Facebooku OOZ SEŽANA

BREZPLAČNO oglaševanje na Facebooku OOZ SEŽANA

| 12. 2. 2018

BREZPLAČNO oglaševanje na OOZ SEŽANA Članstvo Vam omogoča brezplačni oglas na naši Facebook strani OOZ Sežana. Sestavili Vam bomo atraktiven oglas in predstavili Vaše podjetje, izdelke, storitve, akcijske ponudbe,…da boste izstopili iz množice. POSTANITE VIDNI, NAJ VAS SPOZNAJO! Pokličite na telefon: 05 73 00 060 ali pošljite elektronsko sporočilo na ooz.sezana6@gmail.com, da sestavimo Vaš oglas še danes.

Preberi več

POVZETEK VSEBINE 1 SEJE UO SEKCIJE ZA PROMET (OOZ Sežana 25.1.2018, ob 11.00)

POVZETEK VSEBINE 1 SEJE UO SEKCIJE ZA PROMET (OOZ Sežana 25.1.2018, ob 11.00)

| 12. 2. 2018

V začetku je bila obravnavana realizacija sklepov 8. Seje UO SP iz lanskega leta. Pomembnejši sklepi te seje, s katerimi so bili udeleženci seznanjeni so bili: – Oblikuje se seznam parkirišč v Italiji, kjer bo mogoče pod ugodnimi pogoji parkirati vozila članov OZS, ki so v postopkih italijanskega nadzora, ter napotki glede ustreznih postopkov pri plačevanju kazni, dajanja kavcij itd., v pomoč […]

Preberi več

Register nastanitvenih obratov

Register nastanitvenih obratov

| 12. 2. 2018

AJPES je s 1. 12. 2017 vzpostavil Register nastanitvenih obratov (RNO) in nov sistem eTurizem za poročanje podatkov o gostih in prenočitvah iz knjige gostov. Po novem sporočanje o gostih le prek spletnega portala AJPES in ne več ločeno Policiji, Statističnemu uradu Republike Slovenije in občinam. Izvajalci nastanitvene dejavnosti bodo morali obstoječe objekte, v katerih gostom nudijo nastanitev, vpisati v RNO v zakonsko določenem […]

Preberi več

Razstavljanje na 51. Mednarodnem sejmu obrti in podjetništva MOS v Celju

Razstavljanje na 51. Mednarodnem sejmu obrti in podjetništva MOS v Celju

| 12. 2. 2018

OZS je objavila RAZPIS ZA RAZSTAVLJANJE na 51. Mednarodnem sejmu obrti in podjetništva v Celju (51. MOS), ki bo potekal od 11. do 16. 9. 2018. Vse zainteresirane razstavljavce, ki se želite prijaviti na razpis, prosimo, da izpolnijo prijavnico, ki jo dobijo na OOZ Sežana ali na spodaj navedenih kontaktih ter jo pošljejo najkasneje do 31. 8.2018 na naslov: Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije, Celovška […]

Preberi več

Objavljen razpis štipendij za deficitarne poklice za šolsko leto 2018/2019

Objavljen razpis štipendij za deficitarne poklice za šolsko leto 2018/2019

| 12. 2. 2018

Na spletni strani sklada je objavljen nov razpis za pridobitev štipendije za deficitarne poklice za prihajajoče šolsko leto 2018/2019. Po novem bodo štipendijo za deficitarne poklice lahko prejeli tudi steklarji in steklarke. V času, ko se mladi odločajo o izbiri poklica, jih zagotovo zanima, kakšne bodo potrebe na trgu dela, ko bodo iskali zaposlitev. Za poklice gozdarja, mizarja, kamnoseka, tapetnika ipd. lahko […]

Preberi več

Novela Uredbe o ravnanju z embalažo in odpadno embalažo je kompleksna in težko razumljiva

Novela Uredbe o ravnanju z embalažo in odpadno embalažo je kompleksna in težko razumljiva

| 12. 2. 2018

Zato so v nadaljevanju podane obrazložitve. Obveznost vpisa je bila pojasnjena šele pred kratkim, vpis pa je bil potreben do 31. januarja 2018. V kolikor se še niste registrirali, storite to čim prej! KDAJ NASTOPI OBVEZNOST VODENJA EVIDENC EMBALAŽE DANE NA TRG ZA PODJETJA? Iz opredeljenega izhaja, da je obveznost vpisa in poročanja dejansko v praksi zaveza za veliko […]

Preberi več

Napotitve iz Slovenije

Napotitve iz Slovenije

| 9. 2. 2018

Obveznosti delavca Napoteni delavci si morajo v državi članici EU, kamor bodo napoteni, urediti prebivanje skladno z nacionalnimi predpisi države članice EU, kjer se bo delo opravljajo. Obveznosti delodajalca Slovenski delodajalec lahko čezmejno izvaja storitve ob upoštevanju določb zakona, ki ureja delovna razmerja, ki se nanašajo na opravljanje dela v tujini: Pogodba o zaposlitvi Delodajalec lahko začasno napoti delavca na delo v drugo […]

Preberi več

Službena pot ali napotitev delavcev na delo v tujino?

Službena pot ali napotitev delavcev na delo v tujino?

| 9. 2. 2018

Problematika ločevanja službene poti od napotitve še vedno v praksi predstavlja oviro. Opažamo, da ta povzroča preglavice tako podjetjem kot samostojnim podjetnikom, zato bomo v članku predstavili kriterije, ki jih je potrebno upoštevati pri ločevanju službene poti od napotitve delavcev na delo v tujino. Pri opredelitvi napotitve delavcev v tujino se je potrebno opredeliti na naslednje kriterije: • vrsta dela delavca, • končni uporabnik […]

Preberi več

Obrtniki želijo polno pokojnino in omejitev odgovornosti za nesrečo pri delu

Obrtniki želijo polno pokojnino in omejitev odgovornosti za nesrečo pri delu

| 9. 2. 2018

Med najbolj perečimi problemi obrtnikov in podjetnikov so še vedno t.i. regresni zahtevki ZZZS, ki jih mora plačati delodajalec v primeru nesreče pri delu. Za upokojene obrtnike pa je sporno tudi to, da niso upravičeni do prejemanja polne pokojnine, če želijo nadaljevati svojo dejavnost po upokojitvi. Obrtniki zato poslance Državnega zbora pozivajo, da sprejmejo spremembe in dopolnitve zakona o pokojninskem in invalidskem zavarovanju, ki jih […]

Preberi več

Oprostitev plačila prispevkov delodajalca za zaposlitev brezposelnih oseb, starejših od 55 let tudi v letih 2018 in 2019

Oprostitev plačila prispevkov delodajalca za zaposlitev brezposelnih oseb, starejših od 55 let tudi v letih 2018 in 2019

| 9. 2. 2018

Olajšave za zaposlitev dolgotrajno brezposelnih oseb, starejših od 55 let, tudi v letih 2018 in 2019 Konec lanskega leta je parlament sprejel novelo Zakona o interventnem ukrepu na področju trga dela (ZIUPTD-A), na podlagi katere bodo delodajalci pod določenimi pogoji, tudi v letih 2018 in 2019 oproščeni plačila prispevkov delodajalcev v primeru zaposlitve osebe, starejše od 55 let. Na tej podlagi lahko delodajalec pri zaposlitvi […]

Preberi več

Najnižja osnova za obračun prispevkov

Najnižja osnova za obračun prispevkov

| 9. 2. 2018

Od leta 2015 dalje so najnižje osnove za plačilo prispevkov za socialno varnost za zavarovance iz delovnega razmerja vezane na znesek zadnje znane povprečne letne plače v RS, preračunane na mesec. Za izplačila od 1. 1. do vključno 28. 2. se za izračun minimalne osnove za zavarovance iz delovnega razmerja uporablja znesek povprečne plače predpreteklega leta, za izplačila od 1. 3. dalje pa znesek povprečne […]

Preberi več

Novost: dogodkom in izobraževanjem smo dodali QR kodo

Novost: dogodkom in izobraževanjem smo dodali QR kodo

| 9. 2. 2018

Posameznim dogodkom in izobraževanjem smo dodali QR kodo, ki jo poskenirate/slikate s pametnim telefonom ter tako dogodek shranite v svoj koledar. V kolikor na telefonu še nimate aplikacije za skeniranje QR kod, si jo lahko namestite tako da na telefonu odprete trgovino Google Play (za Android telefone) ali APPLE I-STORE (za I-phone), preko katere brezplačno namestite aplikacijo za branje […]

Preberi več

PODJETNIŠKI PORTRET MESECA: KAMNOSEŠTVO RAŽEM, STORITVE IN TRGOVINA, d.o.o. – Divača

PODJETNIŠKI PORTRET MESECA: KAMNOSEŠTVO RAŽEM, STORITVE IN TRGOVINA, d.o.o. – Divača

| 9. 2. 2018

Kamnoseštvo Ražem, storitve in trgovina, d.o.o. – Divača Kakšna je vaša formula za uspeh? Formula za uspeh v našem podjetju je predanost k delu katerega opravljaš, poslušanje želja strank in s strokovnostjo zaposlenih v podjetju dobiti kvalitetno obojestransko zadovoljstvo. Zavedamo se, da obstojnost in vrednost izdelkov iz naravnega kamna je danes pri nas in v svetu močno cenjena.   Kaj je pri […]

Preberi več

Nadzor na javnih prireditvah – FURS spremlja pravilnost izdajanja in potrjevanja računov ter ustreznost podlag za delo

Nadzor na javnih prireditvah – FURS spremlja pravilnost izdajanja in potrjevanja računov ter ustreznost podlag za delo

| 18. 6. 2018

Organizatorji prireditev naj pravočasno zagotovijo pogoje za izdajo računov ter poskrbijo za pravilno izpolnjevanje davčnih obveznosti. Finančna uprava RS bo tudi v letošnjem letu izvajala ciljne poostrene nadzore v okviru različnih javnih prireditev (koncerti, sejmi, festivali, srečanja, veselice, tabori, shodi, ipd.), saj pri teh obstajajo večja tveganja zakršitve dela in zaposlovanja na črno in kršitve […]

Preberi več

2. Festival brkinskega piva – 16. junij 2018 – Kozina

2. Festival brkinskega piva – 16. junij 2018 – Kozina

| 14. 6. 2018

Lokacija: Pred Hotel Restaurant & Casinò Resort Admiral – Kozina Kdaj: sobota,16.junij, od 17.00 dalje Program: Predstavitev lokalnih pivovarjev: Domača pivovarna Kotar Pivovarna Beerkinka Gostilna in Pivovarna Križman Denis Ambrožič Pivovarna gostilna Mahnič d.o.o. Degustacija in prodaja njihovih piv Pivovarska kulinarika hotela Admiral Glasba: od 20.00 dalje PeachKiss Domač sladoled in zabava za otroke Presenečenja….. Vstopnine […]

Preberi več


Jaz tebi!