Katalog

PIKA tekstilna proizvodnja in trgovina d.o.o. KOMEN

| 29. 4. 2016

V rubriki Podjetniški portret meseca predstavljamo podjetje za proizvodnjo nogavic Pika d.o.o. Pogovarjali smo se z direktorjem podjetja, Matjažem Adamičem.

  1. Kakšna je vaša formula za uspeh?

Beseda uspeh v našem primeru je večplastna, saj pomeni, katero dejavnost opravljaš, konjunkturo na trgu, tradicijo in gospodarske uspehe in zlome, ki si jih v obdobju svojega delovanja preživel. Ob vsem tem naj velja načelo poštenega gospodarjenja, držati kvaliteto svojih izdelkov, sodelovati z vsemi kupci, dobavitelji reprodukcijskih materialov in tehnološke opreme in ob tem biti vztrajen, kar smo od leta 1991 kot družba, pred tem še s štiriletno popoldansko obrtjo, že dokazali.

  1. Kaj je pri vašem delu najbolj pomembno?

Fleksibilnost je vrednota malih podjetij, saj se trgom lahko prilagajamo hitro, tako rekoč čez noč. Ne poznamo delovnega časa, ne prostih sobot, če je to potrebno. Spremljamo modo pomladno-poletnih in jesensko-zimskih modelov in barv, razvoj tekstilne industrije v smeri vrhunskih dosežkov pri tehnologiji materialov, saj vam lahko spletemo nogavice iz vlaken, ki vpijajo znoj in vonj. To je vrhunski dosežek japonskih strokovnjakov pri nas žal premalo poznan.

  1. S čim se vaše podjetje ukvarja?

Nogavice so vedno priljubljen in nujen del obuvala. Njihov namen ni samo ščitenje človeških nog pred mrazom in drugimi vplivi, ampak omogočajo večjo prekrvavitev in zaščito za celodnevno obremenitev nog. Tešijo tudi modne strasti. Glede na stas in odelo so primerne za kombinacijo barv dnevnega oblačenja. S svojimi atraktivnimi modnimi ali umirjenimi barvami, potiskanimi in vpletenimi motivi, skušamo zadovoljiti otroke, mladostnike, odrasle in starejše. V vsakem letnem času dobite pri nas nogavice temu primerne. S svojim dizajnom, najboljšimi materiali in velikostjo proizvajamo vse vrste nogavic: otroške, ženske, moške tudi športne in kompresijske dokolenke. Več najdete na naši spletni strani: www.pika-nogavice.si

  1. Imate vzornika v vašem poslu?

Naš instinkt in pogled vnaprej so sejmi, predvsem v Italiji, kjer nas gostijo proizvajalci najboljših prej, katerih kupci smo, pa tudi proizvajalci strojne opreme. To je stalni kontakt letnih modnih trendov modelov, barv in strojne opreme. Sodelujemo tudi s slovenskimi oblikovalci.

  1. Kaj je bila vaša največja napaka?

Gospodarski zlomi, ki so se slovenskemu gospodarstvu in tudi nam kar dvakrat ponovili, so nas prisilili k majhnosti. S tem je bilo pogojeno ostati pri enem, dolga leta najboljšim kupcem. Še ta je po dobrih in dolgih letih dobrega poslovanja zašel v težave, z njim posledično tudi mi. Našli smo novo tržišče.

  1. Kje se vidite čez deset let?

Prepričani smo, da delamo kvalitetno, da kljubujemo vsem težavam, da so naši kupci zadovoljni tako s kvaliteto kot modnim trendom. Vendar tudi EU bi morala spremeniti politiko uvoza cenenega tekstila, saj izdelki uvoženi iz vzhodnih dežel ne konkurirajo le s ceno ampak uničujejo kvaliteto tekstila pri nas. Če bo vizija gospodarstva EU, predvsem tekstilne branže, šla v tej smeri vam bomo čez deset let lahko odgovorili, da smo zmagali.

  1. Ste že uporabili in prihranili s Kartico Mozaik podjetnih?

Žal kartice Mozaik podjetnih še nismo uporabili, ker so naši dobavitelji predvsem iz EU. Vsekakor pa je kartica dobrodošla za nabave v Sloveniji, saj vsak prihranek pride prav.

Kategorija: Podjetniški portret meseca


Jaz tebi!