Katalog

Napovedujemo izobraževanje na temo družbena omrežja – Kako je ime vašemu kupcu?

| 5. 7. 2017

»Na Facebook nekaj napiši, pa bo. Glavno, da vidijo, da smo tam. Pa kako dobro foro nalepi, da se malo nasmejejo tisti, ki so všečkali. In kakšno fotko vrži gor, pa je. Glavno, da povečamo prodajo.«

Presenečeni bi bili, kolikokrat pri svoje delu slišim takšen odgovor, ko se na uvodnih sestankih pogovarjamo, kaj podjetja pričakujejo od prisotnosti na družbenih omrežjih. Ko pomaham s praznim modelom Canvas, ki je lahko dobro orodje ne le za snovanje poslovnega modela, ampak tudi komuniciranja s ciljnimi javnostmi, se večina umakne korak nazaj in ga pospremi s stavkom: »Kako si zahtevna, kaj vse hočeš vedeti od nas!« Ampak z družbenimi omrežji ni čisto nič drugače, kot s komuniciranjem s stranko v trgovini. Če veš, s kom se pogovarjaš, se je s to osebo lažje pogovarjati.

V jeseni lahko skupaj ugriznemo v (kislo) jabolko komuniciranja z delavnico za samostojno komuniciranje na družbenih omrežjih. Območna obrtno-podjetniška zbornica Sežana in K@SPR združujemo moči: skozi tri srečanja bomo v majhni skupini jasno opredelili ciljne skupine, določili splet družbenih omrežij, cilje in obseg načrtovane komunikacije, ki odražajo ponudbo vrednosti produktov in storitev.

Konkretni bomo, zato se bomo lotili načrtovanja vsebin za prav vsakega od udeležencev. Na praktičnih primerih bo vsak od udeležencev skozi aktivno sodelovanje in debato snoval osnutek akcijskega načrta izvajanja komuniciranja na družbenih omrežjih in tedenskega načrta dela na izbranih kanalihne le na načelni ravni, ampak od objave do objave, vmes pa dodam še nekaj nasvetov, kako biti pri komuniciranju bolj učinkovit… Za več informacij brez zadržkov uporabite e-naslov janja@kaspr.si. Čez poletje razmislite, v jeseni pa se lotimo dela!

Janja Novoselc, svetovalka na področju komuniciranja www.kaspr.si

Kategorija: Aktualno iz OZS in OOZ Sežana, Izobraževanje, Novice, Ugodnosti za člane


Jaz tebi!