Reševanje reklamacij in pogodbeno pravo

| 8. 6. 2018

OOZ Sežana je 10. aprila 2018 organizirala izobraževanje na temo reševanja reklamacij in pritožb, pri čemer je potrebno najprej poznati osnovne razloge zanjo.

Največkrat so razlogi za reklamacijo nezadovoljstvo stranke nad izdelkom ali storitvijo, velikokrat pa so reklamacije tudi nad obnašanjem zaposlenih. Reklamacije nam dajejo možnost, da ponovno pridobimo kupca, opozarjajo na napake, zaradi njih se lahko izognemo enaki napaki pri drugem kupcu, izboljšajo se stiki s kupci, pomagajo poglobiti strokovno znanje, odpirajo možnosti dodatne prodaje, itd.

Na izobraževanju je bilo predstavljeno kako učinkovito in hitro reševati reklamacije ter kako obdržati kupca oziroma celo pridobiti nove kupce. Prav tako so bile predstavljene osnove pogodbenega prava in prava varstva potrošnikov, da so se seznanijo s pravicami in obveznostmi, ki se morajo
izvajati v praksi, ter so del reševanja reklamacij.

Izobraževanje je bilo izvedeno v okviru Programa za pospeševanje malega gospodarstva Občine Sežana, Divača, Hrpelje – Kozina in Komen.

Kategorija: Aktualno iz OZS in OOZ Sežana, Iz dela zbornice, Izobraževanje, Novice, Ugodnosti za člane


Jaz tebi!