Park Škocjanske jame, 15. junij 2020 – Destinacija Kras in Brkini v letošnjo poletno sezono vstopa z novimi individualnimi doživetji, ki temeljijo na kulinariki ter naravni in kulturni dediščini destinacije. Prvenstveno so vsa doživetja v luči aktualnih razmer namenjena individualnim gostom in malim skupinam za pristno in varno odkrivanje destinacije. Letošnja novost je gastronomsko doživetje KrasPass, v katero je vključenih več kot 40 vinarjev, gostiln ter kmetij. S celostno kampanjo Grem na Kras ter aktivno udeležbo v vseslovenski akciji Moja Slovenija vabimo k počitnikovanju na Krasu in v Brkinih.

To poletje skupni nastop nadgrajujemo z vključitvijo v kampanjo Slovenske turistične organizacije (STO) Moja Slovenija in celovito oglaševalsko kampanjo Grem na Kras. Direktor Območne razvojne agencije Krasa in Brkinov Aleš Vodičar napoveduje, da bo kampanja nagovarjala slovenske, italijanske in avstrijske goste: »Cilj kampanje je povečati prepoznavnost destinacije kot butične, zelene destinacije, ki ponuja visokokakovostna doživetja za turiste, ki cenijo mir, naravo in gastronomijo. V okviru letošnje promocije destinacije nastajajo tudi nova doživetja, ki še bolj izpostavljajo edinstvenost Krasa. Aktivnosti so podprli tudi naši ambasadorji z več simpatičnimi videi, v katerih Gojmir Lešnjak – Gojc, Oskar Kogoj, najboljša slaščičarka po Gault & Millau in chefinja Ksenija Mahorčič ter vinogradniki, kmetje, pršutarji, turistični vodniki in jamarji vabijo prav na Kras in v Brkine.«