Najbolj inovativna podjetja leta 2020 – raziskava

| 30. 6. 2020
Apple, Alphabet, Amazon, Microsoft in Samsung veljajo za pet najbolj inovativnih podjetij, kaže nova analiza BCG.
Štirinajsto letno poročilo globalne svetovalne skupine Boston Consulting Group (BCG), ki določa najbolj inovativna podjetja na svetu, za leto 2020 ugotavlja, da podjetja, ki so na področju inovacij najmočnejša, najbolj cenijo napredne analitične, digitalne oblike in tehnološke platforme. JD.com, Bosch, ABB, FCA, Novartis in Volvo se letos prvič uvrščajo na seznam. Največji premik je opazen pri družbah: Huawei, ki je skočil z 48. na 6. mesto, Walmart, ki je skočil z 42 na 13. mesto, HP, ki je skočil s 44 na 15., in Dell, ki je skočil z 41 na 20. mesto.

Ko je BCG v začetku letošnjega leta začel z raziskavo, covid-19 še ni bil razglašen kot globalna pandemija. Ko je raziskovalna skupina BCG končevala študijo The Most Innovative Companies 2020: The Serial Innovation Imperative, so temeljne ugotovitve glede obsega in potrebe po serijskih inovacijah postale še pomembnejše.

Raziskovalna skupina je ugotovila, da se je vsako podjetje v raziskavi hitro prilagajalo spreminjanju dobavnih verig, povpraševanju kupcev in spreminjanju proizvodnih procesov. Metodologija raziskave temelji na letnem poslovanju podjetij in vključuje več kot 2500 anket o inovacijskih trendih in na zbirki podatkov o uspešnosti več kot 1000 podjetij.

BCG ugotavlja, da so podjetja, ki si prizadevajo za dosledno in osredotočeno strategijo inovacij, dolgoročno uspešnejša. Iz finančnih kriz pospešijo hitreje kot konkurenti v panogi. Podjetja, ki se odlikujejo po serijskih inovacijah, si vedno prizadevajo za izboljšanje in umerjanje sistemov, kjer se zanašajo na inovacije. BCG je na podlagi zbranih podatkov opredelil najbolj inovativna podjetja na svetu leta 2020, ki so navedena v sliki spodaj:

Boston Consulting Group, the Most Innovative Companies 2020: The Serial Innovation Imperative

Boston Consulting Group, the Most Innovative Companies 2020: The Serial Innovation Imperative

Podjetja, ki se najbolj zavzemajo za uspeh pri inovacijah, dajejo prednost napredni analitiki, digitalnemu oblikovanju in tehnološkim platformam – da bi okrepili svoje posebne pobude in ustvarili nove podvige. BCG ugotavlja še, da podjetja, ki so odlična v inovacijah, lahko rešijo paradoks umetne inteligence v enostavnosti doseganja močnih rezultatov s pilotnimi programi UI in težavnosti kopiranja teh rezultatov v obsegu. Poleg tega BCG opaža, da se tudi najbolj zavezana inovacijska podjetja, ki prednostno uporabljajo napredno analitično, digitalno oblikovanje in tehnološke platforme, še vedno borijo, da bi bili njihovi inovativni programi ponovljivi.

Glede na rezultate BCG zaključuje, da je avtomobilska industrija usmerjena k avtonomni vožnji in modelu mobilnosti, kot to kažejo Sony, Alphabet in Apple, pa tudi avtomobilska podjetja, kot sta Tesla in Volkswagen. Hitre izboljšave senzorskih tehnologij, vključno z napravami IoT, proizvajalcem avtomobilske opreme, letal in kmetijske opreme, omogočajo, da na podlagi podatkov spremljanja v realnem času zasledujejo nove poslovne modele.

Voditelji na področju inovacij, v razvoj inovacij vložijo 1,4-krat več kot ostali in dosežejo približno 4-kratno proizvodnjo svojih inovacijskih programov, merjeno v odstotkih prodaje. BCG razkriva, da so si voditelji inovacij v marsičem izjemno podobni, ne glede na velikost družbe. Študija je namreč pokazala, da manjši voditelji vlagajo v inovacije v odstotkih od prodaje na podobni ravni kot velika podjetja. Na trgu so časovno enakovredni in dosegajo primerljive donose.

Kategorija: Aktualno globalno, Novice


Jaz tebi!