Podjetniški portret meseca – Julij 2020

| 7. 7. 2020

SLONČEK, trgovina, turizem in storitve d.o.o.

Kosovelova ulica 4B, 6210 Sežana, T: +386 820 57738 M:+386 (41) 653 401, info@sloncek.net, www.sloncek.net

 

Kako bi predstavili svojo dejavnost?

Turistična agencija Slonček ni klasična agencija. Podjetje ima širšo vizijo ustvarjanja na različnih področjih saj vemo, da je turizem široka dejavnost, ključni so ljudje, njihovo znanje in ideje. V podjetju se ukvarjamo z različnimi dejavnostmi od prodaje turističnih storitev, oblikovanja programov, iskanja novih zanimivih produktov. Z veseljem organiziramo svečane in športne dogodke, poroke. Pri delu imamo skrben in oseben odnos do naših strank.

Kdaj in kako ste začeli samostojno poslovno pot?

Komunikacija, nastopanje in prijaznost so mi bili dani v “zibelko”. Podjetniško pot je v družini začela mama, ki pa nas je zaradi tragične nesreče žal prehitro zapustila. Ob njej sem v kratkem obdobju začutila, kaj pomeni ustvarjanje lastne zgodbe, ustanavljanje podjetja, odločnost in predvsem neizmerna energija, ki ti jo nikoli ne sme zmanjkati. Ob prihodu na Kras sem pot začela v večji turistični agenciji, kjer sem kot vodja skrbela za 5 poslovnih enot v celotni regiji. Dinamično delo mi je na začetku odgovarjalo, predvsem sem si nabirala izkušnje na različnih področjih. Močno in odločno sem pri sebi vedno bolj razmišljala o mamini poti in lastnem podjetju ter tako po petnajstih letih, ob podpori družine in zvestih strank, odprla potovalno agencijo Slonček.

Zakaj ime Slonček? Te mogočne in inteligentne živali  me na poseben način spremljajo celo življenje. Kipce s podobo slončkov je zbirala že mama in nato sem z zbiranjem nadaljevala tudi sama. Sloni veljajo za borce. V simboliki prinašajo srečo in zato se je to ime, v času velike osebne in profesionalne odločitve, tako rekoč kar samo ponujalo. Logotip podjetja je oblikoval bratranec Peter, ki me je podpiral pri odločitvi. Rdeča barva predstavlja vino, barva ruja v jesenskem času pa Kras. Z osebnim pristopom in skrbnostjo do strank si v Slončku prizadevamo zadovoljiti še tako zahtevnega obiskovalca. Uspeh ne bi bil popoln brez odličnih sodelavcev. Sonja, Vesna, Peter, mož Miha in vodnik Andrej smo kot velika družina.

Na kaj ste najbolj ponosni v svojem poslu?

Zadovoljstvo in zaupanje strank. Trdna baza strank, ki smo jo zgradili. Zadovoljni sodelavci. Rast podjetja, novi izzivi in edinstvene priložnosti, ki so del našega posla.

Kako motivirate sebe ali svoje zaposlene?

Rada delam in življenjske izkušnje so me naredile trdno. Iskrenost, oseben odnos in zaupanje v svoje sposobnosti skušam prenesti na zaposlene. Motivacijo najdem v športu in kuhinji. Pred pomembnimi odločitvami grem na tek v naravo ali spečem kakšno sladico. To me sprosti in mi daje moč za nadaljnje delo.  V razvoj posameznika in ekipe investiram veliko časa in energije. Zaposlenim je potrebno  dati priložnost, da se izkažejo. Brez njih ni uspešnega vodje niti podjetja. V ekipi Slonček skrbimo, da rastemo skupaj na poti doživetja.

Kakšen je vaš recept za uspešno podjetje?

Pomen in teža vsakega podjetja je blagovna znamka. Lahko rečem, da blagovni znamki morajo stranke zaupati.  Da je blagovna znamka edinstvena moramo dobro poznati panogo in trende v njej, konkurenco , značilnosti svojega podjetja ter seveda svoje kupce. Za tem stoji odličen kader, v katerega je potrebno veliko vlagati. Okretnost, prilagodljivost, znanje. In prav slednje je najbolj pomembno , usposobljen kader, ki ga je potrebno nagraditi, torej ustrezno plačati.

Moje osebno mnenje je, da je  vedno potrebno spremljati  iskati nove priložnosti  – zgodbe na trgu. Le te je treba ustrezno predstaviti zaposlenim in strankam.

Povezanost, iskrenost, zaupanje in volja, da lahko uspešno vodimo podjetje..

Kaj vam je podjetništvo osebno prineslo najbolj dragocenega?

Osebno rast, čudovita nova poznanstva in močne vezi katere nas skozi dejavnost povezujejo.

Kje vidite priložnost za slovenski turizem?

Slovenija je zelena butična destinacija za zahtevnega obiskovalca, ki išče aktivna doživetja. ”Tako imenovana vizija slovenskega turizma.

Vsekakor vidim prednost v tem, da smo majhna zelena oaza, polna čudovitih naravnih znamenitosti. Verjamem, da je gastronomija ena izmed temeljnih prvin turistične ponudbe in pripomore k promociji in prepoznavnosti destinacije. Poleg tega je Slovenija varna dežela, ki lahko turistu ponudi doživetja daleč stran od masovnega turizma.

Kako vidite prihodnost turizma na Krasu in v Brkinih?

Imamo velik potencial, odlične turistične ponudnike, priznane strokovnajke na področju kulinarike in širok izbor nastanitvenih kapacitet. Potrebno bo veliko dobre volje, več povezovanja med turističnimi ponudniki in lokalno skupnostjo. Manjka ta del, ki bi povezoval celotno zgodbo in na tem projektu bo potrebno graditi.. Mogoče je ravno trenutna situacija priložnost, da združimo edinstvene zgodbe in navdušimo  obiskovalce Krasa in Brkinov.

Mnogo ljudi ima dobro idejo, mogoče zmanjka pogum. Kakšen nasvet bi dali nekomu, ki si želi ustanoviti svoje podjetje? Kako začeti?

V življenju so različne poti po katerih hodimo. Nekateri se odlično počutijo v podjetjih in javnih ustanovah, kjer jim urnik in plan dela določa sistem. Je narava dela, ki je precej drugačna od vloge voditi in ustanoviti lastno podjetje. Moji prvi začetki so bili delovno mesto v velikem sistemu in tam sem pridobila veliko izkušenj. Bile so prednosti in slabosti, le te so me na koncu pripravile k razmišljanju , da moram na svojo pot. Predvsem nisem uspela izkazati lastne kreativnosti in ovirala me je togost razmišljanja vodilnih v podjetju.

Lahko rečem, da pot ni enostavna. Slediti moraš  cilju, želji in imeti podporo svojih najdražjih. In ko enkrat narediš ta prestop, je občutek neprecenljiv. Zaupati moraš vase, urnik ni več pomemben. Pomemben je cilj, ki si ga moraš zastaviti; odgovornost do dela, strank in podjetja.

Ste tudi sami kdaj prejeli nasvet, ki vas je opogumil oziroma kakšen nasvet bi si želeli prejeti vi na začetku svoje podjetniške poti?

Mene so za  pot podjetništva prepričale moje stranke, ki so v meni videle tisto, kar moji nadrejeni takrat niso opazili. Imela sem popolno podporo pravih ljudi ob sebi, ko sem stopala na novo pot doživetja s Slončkom.

Kje se vidite čez deset let?

V Slončku. 😊

Ali ste že uporabili in prihranili s Kartico Mozaik podjetnih?

Ne.

Kategorija: Novice, Podjetniški portret meseca


Jaz tebi!