3 poslovne strategije za več denarja v poslu

| 22. 9. 2022
Če ste izčrpali svoje zamisli in ste pripravljeni poskusiti nekaj novega, preizkusite eno predstavljenih treh strategij za ustvarjanje več denarja.

Če tisto, kar ste si prizadevali za uspeh in povečanje dohodkov do sedaj ni delovalo, je morda čas, da ponovno razmislite o spremembi. Če ste izčrpali svoje zamisli in ste pripravljeni poskusiti nekaj novega, preizkusite eno spodnjih treh strategij za ustvarjanje več denarja.

Kdo ste in kaj si želite?

Pogosto se obremenjujemo z nešteto zunanjimi dejavniki. Veliko ljudi misli, da bodo srečnejši in boljši človek, ko boste prestopili čarobno mejo »uspeha«. Toda zakaj mislite, da toliko bodočih podjetnikov in milijonarjev izgori?

Težava mnogih od nas je, da se ujamemo, da živimo pod pričakovanji nekoga drugega. Pomaga razjasnitev kdo smo in kaj želimo od svojega življenja. Vprašajte se, kaj želite biti v svoji sanjski prihodnosti. Ko si ustvarite kristalno jasno sliko o tem, kdo ste v svojem sanjskem življenju, kaj počnete z njim in kakšni so občutki, boste vedeli za kaj si prizadevate.

Zvišanje cen in fleksibilne storitve

Paretovo načelo, ki ga lahko opazimo v različnih človeških prizadevanjih, pravi, da bo 80 odstotkov vašega uspeha prišlo iz najboljših 20 odstotkov truda.

Določene strategije prinašajo več denarja. Foto: Ground Picture/Shutterstock

Določene strategije prinašajo več denarja. Foto: Ground Picture/Shutterstock

Pri svojem poslu je dobro tudi zvišati cene. Poleg omenjenega ustvarite tudi »zimzelene« storitve. To bo odvisno od tega, kaj počnete, vendar je načelo prilagodljivo. Namesto da bi morali svojim strankam služiti tako, da ste tam osebno ali v živo na klic, poiščite način, da to storitev zagotovite na primer na vnaprej posnet način v digitalni obliki.

Mreženje s podobno mislečimi ljudmi

Verjetno se zavedate pomena mreženja. Na neki točki na vaši podjetniški poti ste razmišljali o trženju svojih storitev širšemu svetu. Večina ljudi začne s socialnimi mediji. To je najučinkovitejši način, da svoj izdelek ali storitev predstavite tistim, ki bi jim to najverjetneje koristilo. Družbene medije uporablja 4,62 milijarde ljudi in predstavljajo nekaj več kot polovico svetovnega prebivalstva poleg 93,4 odstotkov ljudi, povezanih z internetom.

V povprečju bo 60 odstkotkov vaših novih strank prišlo na podlagi priporočil. To ne pomeni, da se ne bi smeli ukvarjati s trženjem, a če se vrnemo k Paretovemu načelu, morate vire postaviti tja, kjer štejejo. Glede na to, da več kot polovica vašega novega posla prihaja na podlagi priporočil, morate biti pozorni.

Torej, vzemite 60 odstotkov svojega marketinškega proračuna in ga porabite kot član skupine mreženja z ljudmi. To zveni kot izjemno zapravljanje denarja, vendar številke ne lažejo, navaja Entrepreneur. Veliko bolj verjetno je, da boste kupili od nekoga, ki so vam ga priporočili. Prav tako vam bo koristilo, če boste v družbi ljudi, ki so prehodili pot in dosegli svoje cilje. Njihovi nasveti so neprecenljivi, saj se boste z njimi izognili dolgotrajnim poskusom in napakam.

Pri preizkušanju novih strategij v sebi pogosto naletimo na velik odpor. Včasih je to ego. Včasih je to ponos, skoraj vedno pa je strah pred spremembami. Vendar je pomembno, da vidite vsakodnevne dokaze, ki podpirajo učinkovitost vaših novih strategij ter še naprej delate korake naprej k uspehu.

Kategorija: Novice


Jaz tebi!