Katalog

Profili – Splošno o projektu

 img26643

 PROFILI – Oblikovanje čezmejne platforme storitev za izboljšanje procesov širšega področja gradbenih objektov

 

Namen projekta je oživitev gospodarstva na čezmejnem slovensko-italijanskem območju:

  •  Povečanje zmožnosti integracije gradbincev v celotnem sektorju;
  •  Širjenje najboljših znanj in praks;
  •  Podpora podjetjem pri širjenju sposobnosti načrtovanja, izvajanja in vzdrževanja preko lokalnega območja;
  •  Povečanje učinkovitosti gradbenega procesa z zanesljivimi in preverjenimi tehničnimi rešitvami za izdelovanje investicijskih ocen in posledično omejitvijo stroškov in časa gradnje;
  •  Poenostavitev in izboljšanje administrativnih in birokratskih postopkov v projektih javnega zasebnega partnerstva, tako v korist javne uprave, kot v korist majhnih in srednjih podjetij;
  •  Povečanje števila partnerstev med zasebnimi čezmejnimi podjetji;
  •  Izboljšanje učinkovitosti javnih institucij.

Splošni cilj projekta je vzpostavitev informacijskega sistema za integracijo in koordiniranje sposobnosti ter tehnologij za načrtovanje, izvajanje in upravljanje projektov na področju gradbeništva z namenom spodbujanja stikov med ponudbo in povpraševanjem v sklopu pobud javnega zasebnega partnerstva. Projekt je usmerjen h krepitvi konkurenčnosti malih in srednjih podjetij.

Cilj je priprava in izvajanje projektov, ki bodo namenjeni pospeševanju stikov med potencialnimi zasebniki (vlagatelji) – ponudniki in zainteresiranimi lokalnimi skupnostmi- javnimi naročniki – v sklopu pobud javnega zasebnega partnerstva.

Projekt šteje naslednje vrste aktivnosti:

  • Srečanja in posveti za tehnično-znanstveno upravljanje projekta in za koordinacijo med partnerji; operativna organizacija delovnih sklopov in tehnično-znanstveno spremljanje projekta; načrtovanje ploščadi, ki bo služila kot podatkovna baza za zbiranje znanj in povratnih informacij, ki bodo koristne za izboljšanje same ploščadi.
  • Izbira dobrih praks glede na project management in project financing podjetij.
  • Aktivnosti administriativno-gospodarskega upravljanje projekta,ki zadevajo izvajanje administrativnih in računovodskih zahtev projekta.
  • Študije in analize v tehnično-znanstveno podporo projektu za presojo doseženih rezultatov in določanje best practices; standardizacija zbranih podatkov in njihovo primerjanje; mapiranje pobud javnega zasebnega partnerstva; testiranje in določanje 10-ih pobud javnega partnerstva. Analiza rezultatov bo objavljena v 1 poročilu.
  • Raziskave na kraju samem za zbiranje načrtov teritorialnega načrtovanja Občin v okviru čezmejnega območja in za zbiranje podatkov glede na proizvodne postopke, sposobnosti in znanja preko 400 podjetij.
  • Spremni posveti – organizirali bomo 6 deželnih posvetov med podjetij in javnimi upravami za spodbudo k udeležbi v 10-ih pobudah javnega zasebnega partnerstva.

Jaz tebi!