Vodenje evidenc delovnega časa in novosti + vzorec

| 13. 10. 2023

Datum: 13.10.2023
Čas:9:00 - 10:45

Lokacija:
OOZ Sežana


Vabljeni na seminar VODENJE EVIDENC DELOVNEGA ČASA IN NOVOSTI,  ki bo 13. oktobra ob 9.00 na OOZ Sežana.

Opis:

Od 20. maja 2023 veljajo spremembe ZEPDSV-A, uporabljati pa se bodo pričele 20. novembra 2023. ZEPDSV-a prinaša številne novosti pri vodenju evidence delovnega časa. Od kraja hrambe evidence, do novih rubrik, ki jih mora delodajalec voditi. Delodajalec bo v določenih primerih kršitev moral evidenco voditi elektronsko.

 

Predavateljica: Mag. Nina Scortegagna Kavčnik,

je specializirana za področje delovnega prava. Je samozaposlena v svojem podjetju Pravno svetovanje, Nina Scortegagna Kavčnik s.p.. V letih 2014-2021 je bila vodja pravne službe ter svetovalnega in izobraževalnega centra pri Obrtno – podjetniški zbornici Slovenije, od leta 2007-2014 pa je bila zaposlena v notarski pisarni. Je predavateljica na fakulteti ter višjih šolah. Predava tudi na strokovnih konferencah kot so Dnevi delovnega prava in socialne varnosti. Je avtorica več kot 300 strokovnih  in nekaj znanstvenih člankov. Napisala je tudi več knjig s pravnega področja: Sporazum o odpovedi neuvedenemu dedovanju, Najemna pogodba za stanovanje in poslovni prostor, Zakonita odpoved pogodbe o zaposlitvi iz poslovnega razloga, Vse, kar morate vedeti o letnem dopustu, Odpoved pogodbe o zaposlitvi in Urejanje delovnih razmerij v praksi za zasebni sektor. V letu 2020 je bila nominirana za najuglednejšega pravnega strokovnjaka. Več o njej si lahko preberete na www.ninascortegagna.si

 

Program:

  • Katere novosti prinaša novela ZEPDSV?
  • Za katere »delavce« mora delodajalec voditi evidenco delovnega časa – ali tudi za upokojence, študente, dijake, kratkotrajno delo, podjemno in avtorsko pogodbo, pogodbo o poslovnem sodelovanju ipd.?
  • Kako mora delodajalec voditi evidenco za izvajalce, ki pri njem niso zaposleni? Kje je to določeno?
  • Kako jo mora voditi za delavce in katere podatke mora za vanjo vpisovati?
  • Kaj inšpektorat zahteva, če delodajalec evidenco vodi ročno?
  • Kje jo mora hraniti?
  • Ali jo lahko vodijo delavci sami?
  • Kdo odgovarja, če evidence ni?
  • Ali jo morajo voditi tudi poslovodne osebe, prokuristi in vodilni delavci, čeprav si delovni čas lahko razporejajo sami?
  • Ali imajo delavci pravico do vpogleda v evidenco?
  • Koliko časa mora delodajalec evidence hraniti? Kaj če preneha z dejavnostjo?
  • Najpogostejše napake pri vodenju evidence.
  • Kdo jo bo moral voditi elektronsko?

Trajanje: 2 šolski uri

Gradivo: ppt

Kategorija: Izobraževanje


Jaz tebi!
To spletno mesto uporablja piškotke. S piškotki zagotavljamo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejši pregled vsebin, analizo uporabe, oglasne sisteme in funkcionalnosti. S klikom na »Strinjam se« dovoljuješ vse namene obdelave. Več o piškotkih lahko prebereš tukaj.