Archive for september, 2019

Ne pustite, da vam denar polzi iz rok!

Ne pustite, da vam denar polzi iz rok!

| 27. 9. 2019

Mnogo najbolj briljantnih in sposobnih predavateljev in svetovalcev je vse prej kot uspešnih – nekateri imajo celo resne finančne težave. Pa ne, da ne delajo trdo. V mnogo primerih delajo še preveč. Težava je v tem, da jim ne uspe učinkovito upravljati s plodovi njihovega truda. Pustijo, da jim dobiček spolzi. Eden od resničnih izzivov […]

Preberi več

Tečaj iz varstva pri delu in požarne varnosti 18.11.2019

Tečaj iz varstva pri delu in požarne varnosti 18.11.2019

| 27. 9. 2019

Obveščamo, da poteka na zbornici tečaj iz varstva pri delu in požarne varnosti vsak tretji ponedeljek v mesecu. Tečaj bo v ponedeljek, 18.11.2019, ob 17. uri, na OOZ Sežana. KOTIZACIJA: Cena tečaja za člane OOZ Sežana in pri njih zaposlene znaša 18,00 € (plus DDV). V primeru, da potrebujete tudi tečaj iz požarne varnosti (vsi […]

Preberi več

Tečaj iz varstva pri delu in požarne varnosti 17.02.2020

Tečaj iz varstva pri delu in požarne varnosti 17.02.2020

| 27. 9. 2019

Obveščamo, da poteka na zbornici tečaj iz varstva pri delu in požarne varnosti vsak tretji ponedeljek v mesecu. Tečaj bo v ponedeljek, 17.2.2020, ob 17. uri, na OOZ Sežana. KOTIZACIJA: Cena tečaja za člane OOZ Sežana in pri njih zaposlene znaša 18,00 € (plus DDV). V primeru, da potrebujete tudi tečaj iz požarne varnosti (vsi […]

Preberi več

Če želiš biti uspešen, moraš biti lačen

Če želiš biti uspešen, moraš biti lačen

| 23. 9. 2019

Ali Mahlodji Foto Gregor Nesvadba Je Ali Mahlodji napaka v sistemu ali ga le tako dobro razume, da ga uporablja sebi v prid? Osemintridesetletni podjetnik in motivacijski govorec, po rodu Iranec, je z družino prišel v Avstrijo, ko mu je bilo dve leti. Mama in oče sta kljub temu, da sta bila v domovini vodstveni […]

Preberi več

Našega izdelka ne more prodajati preprost slogan

Našega izdelka ne more prodajati preprost slogan

| 20. 9. 2019

»Mi ne potrebujemo blagovne znamke, mi smo zgolj dobavitelj.« Stavek, ki je postal smrtna obsodba že za marsikatero podjetje po svetu. Nekdaj je veljalo, da podjetjem, ki ne prodajajo končnim kupcem, ni treba razvijati svoje blagovne znamke in vlagati v marketing, saj se prodaja podjetjem (B2B) popolnoma razlikuje od prodaje končnim kupcem (B2C). Nabavne odločitve […]

Preberi več


Jaz tebi!
To spletno mesto uporablja piškotke. S piškotki zagotavljamo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejši pregled vsebin, analizo uporabe, oglasne sisteme in funkcionalnosti. S klikom na »Strinjam se« dovoljuješ vse namene obdelave. Več o piškotkih lahko prebereš tukaj.