Izšel je informator za mesec oktober 2022

| 30. 9. 2022

Izšel je Informator za mesec oktober 2022, ki je za člane dostopen na spletni strani OOZ Sežana/Menu/Informator.

Podjetniški portret:

FRIZERSTVO SEŽANA d.o.o.

KOLODVORSKA ULICA 2A, 6210 SEŽANA

Telefon: 040 559 164

E-mail: julijana.ravbar@frizerstvo-sezana.si

Splet: httpss://frizerstvo-sezana.si

  1. Kdaj in kako ste začeli samostojno poslovno pot in kako bi predstavili vašo dejavnost?

Frizerstvo Sežana d.o.o. deluje neprekinjeno od leta 1952. Podjetje je z odločbo o ustanovitvi družbenega gospodarskega podjetja ustanovil Krajevni ljudski odbor Sežana dne 29. februarja 1952. Kot prvi frizerski salon v Sežani je podjetje pričelo obratovati na Partizanski 3. z dvema zaposlenima delavcema. Vse večje povpraševanje po frizerskih storitvah je spodbudilo razvoj podjetja in sledili so še saloni v Divači leta 1957, in leta 1962 v Postojni in v Komnu. Leta 1965 je sledila otvoritev salona v Sežani na Kolodvorski, kjer je sedaj sedež družbe. V devetdesetih letih se je salon iz Partizanske 3 preselil na Partizansko 16, kjer salon še danes obratuje. Z odpiranjem novih salonov je podjetje kmalu postalo eno izmed vodilnih ponudnikov frizerskih storitev v regiji v tedanji Jugoslaviji.

V začetku devetdesetih let se začnejo priprave na lastninjenje. Prelomno je bilo leto 1996, ko se je podjetje preoblikovalo v družbo z omejeno odgovornostjo, v večinski lasti zaposlenih. V nadaljnjem razvoju je podjetje preimenovano v FRIZERSTVO SEŽANA d.o.o., nadaljevalo tradicijo pogumnih vizij in odločitev, podprtih z znanjem in zavzetostjo zaposlenih ter ohranilo oziroma se širilo z novimi saloni, uvajalo nove frizerske storitve ter v zadnjih letih obnovilo salon v Sežani in v Postojni. Frizerske salone podjetja okolica dobro pozna, in vse več zadovoljnih strank prihaja iz drugih regij ter obmejnih krajev v Italiji.

  1. Na kaj ste najbolj ponosni v svojem poslu?

Ponosni smo na dejstvo, da smo frizersko podjetje s tradicijo in z večletnimi delovnimi izkušnjami na tem področju in ponosni smo na dejstvo, da se naši dosedanji kupci  vedno znova obračajo na nas, kar nas navdaja z zavestjo, da bomo ob takšni popotnici ohranili rast našega podjetja.

  1. Kaj vas pri vašem delu najbolj navdihuje?

Najbolj zadovoljni smo, ko se nad širokim naborom frizerskih storitev, ki jih ponujamo v naših salonih, navdušujejo domači in tuji uporabniki naših storitev. Ob tem je naše delovanje prežeto z užitkom, obenem pa ga navdihujeta vizija podjetja, h kateri stremimo.

  1. Kako motivirate sebe ali svoje zaposlene?

Med zaposlenimi še posebno intenzivno spodbujamo timsko in projektno delo ter medsebojno odprto in učinkovito komunikacijo ter sodelovanje. Zadnjih šest mesecev  intenzivno delamo na optimizaciji organizacije ter na strategiji razvoja zaposlenih, predvsem v smeri osebnostne rasti ter motivacije. Odprti smo za spremembe ter želimo biti prepoznavni po kakovosti svojih storitev in izdelkov, ki jih ponujamo.  Za doseganje večje prepoznavnosti smo v letošnjem letu začeli preoblikovati celostno grafično podobo podjetja, ki pove bistveno o nas.

  1. Kakšen je vaš recept za uspešno podjetje?

Vsaka poslovna pot se začne z vizijo, in v naši dejavnosti predvsem z idejo dobre, kvalitetne storitve in ponudbo kvalitetnih izdelkov. Začrtamo si cilj potovanja, kot si izberemo visoko goro, ki jo želimo osvojiti. Za to, da resnično pridemo na vrh gore, pa je treba še veliko več. Potrebujemo motivacijo,  odločnost in dobro strategijo. Ob tem pa je najpomembnejša ekipa frizerjev, s katero bomo osvojili ta cilj.

  1. Kateri je najboljši poslovni nasvet, ki ste ga prejeli v svojem poslu?

Biti vse-življenjski učenec.

  1. Kaj je bila najbolj tvegana stvar, ki ste jo kdaj naredili? Kaj vam je prinesla in ali bi jo ponovili?

Nova strategija podjetja. Z njo dosegamo rast, ki ne ogroža strateške pozicije podjetja in ki omogoča nadaljnji razvoj dejavnosti podjetja na kateri temelji naša strateška prednost.

Vsekakor bi to ponovili. Z novo strategijo identificiramo dejavnosti, ki jih je potrebno  nadalje krepiti. Ob tem pa je potrebno premisliti, katere storitve ali izdelke lahko ponujamo na njihovi podlagi.

  1. Imate vzornika v vašem poslu?

Življenjska vzgoja v frizerskem poslu je zelo pomembna. Navdih so nam tako naši profesorji kot sedaj tudi »edukatorji« ki nam pomagajo pri nadaljnjem izobraževanju, s pomočjo katerih pridobivamo neprecenljivo znanje. Mislimo, da je pri frizerstvu najpomembneje biti motiviran. Potrebno se je nenehno učiti, izpopolnjevati, delati in si prizadevati za uspeh. Ne moreš preživeti, če si eden izmed mnogih. Zato sta pomembni sposobnost in pripravljenost frizerja, da z neformalnim izobraževanjem in udeležbo na seminarjih pridobi dodatna znanja in veščine. Nenehno izobraževanje nam omogoča, da uspevamo in smo varni ter s tem ustvarimo občutek ponosa in pripadnosti strankam.

  1. Če bi danes še enkrat začeli poklicno pot, bi kaj naredili drugače?

Glede na to, da uživamo v svojem poklicu, bi ponovili svojo zgodbo. Predvsem smo ponosni nase, ker vlagamo v svoje delo.

  1. Nekdo ima dobro idejo, pa ne ve, kako bi začel. Kaj mu svetujete?

Najprej je potrebno sprejeti odločitev, da se boste podali na podjetniško pot. Torej najprej razčistite pri sebi. Ljubezen do posla je temelj.  Mislimo pa, da je v vsaki dejavnosti najpomembneje biti motiviran, se nenehno učiti, izobraževati, in izpopolnjevati.

  1. Kje se vidite čez deset let?

Čez deset let se vidimo kot podjetje, ki bo konkurenčno v svojem okolju. Stremeli bomo k temu, da bodo naši saloni mešanica frizerskega in izobraževalnega salona.

Lahko na kratko predstavite svojo novo pridobitev?

Novi sodelavci, ki imajo karizmo in uživajo v svojem delu.

  1. Ali ste že uporabili in prihranili s Kartico Mozaik podjetnih?

Žal še ne, a verjamemo, da nam bo zato dana priložnost.

Kategorija: Aktualno iz OZS in OOZ Sežana, Iz dela zbornice, Izobraževanje, Novice, Podjetniški portret meseca


Jaz tebi!
To spletno mesto uporablja piškotke. S piškotki zagotavljamo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejši pregled vsebin, analizo uporabe, oglasne sisteme in funkcionalnosti. S klikom na »Strinjam se« dovoljuješ vse namene obdelave. Več o piškotkih lahko prebereš tukaj.