Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

| 9. 2. 2023

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti.
S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil.

Pri formiranju naslednjih email marketing kampanj upoštevajte naslednje nasvete:

Personalizirajte e-sporočila: Povprečen uporabnik vsakodnevno v svoj elektronski nabiralnik prejme več različnih prodajnih mailov. Ali so ta vredna odpiranja, pa se velikokrat odloči na podlagi tega, ali ta v naslovni vrstici vsebuje njegovo ime ali ne. Da bi lahko čim bolje personalizirali e-kampanje, že v fazi zbiranja kontaktnih podatkov zberite tudi ime in priimek interesentov.

Uvedite dvojni opt-in sistem: Na ta način boste morda res pridobili manj kontaktov, vendar bo baza precej bolj dragocena, saj jo bodo sestavljali zgolj tisti uporabniki interneta, ki jih resnično zanimajo vaše storitve in produkti.

Optimizirajte e-sporočila za mobilne naprave: Število uporabnikov mobilnega interneta hitro narašča in povsem verjetno je, da bodo bralci do vaših e-kampanj številni dostopali preko tablice ali mobitela. Poskrbite, da bo vsebina berljiva in dobro vidna.

Uporabite privlačne naslove: Še vedno se pogosto dogaja, da se v email marketing kampanjah pošilja sporočila z dolgočasnimi naslovi. Uporabite kontroverzne stavke, poudarite močne besede, izpostavite nujnost ali pa napišite vprašanje. Na ta način boste pritegnili bralca, da opravi prvi korak in odpre vaše sporočilo.

Ponudite dodano vrednost: Ne obljubljajte, če svojih obljub ne nameravate uresničiti. Svojim naročnikom na e-novice redno dokazujte, da vam je mar zanje. Namesto da jim dan za dnem pošiljate reklamna sporočila, jim ponudite kvalitetne in privlačne vsebine z bogatimi informacijami.

Zgradite razmerje s svojo publiko: Vzdržujte visoke standarde pri svojem delu in to se bo zagotovo poznalo pri povečanju vašega ugleda – dobili boste pozitivne komentarje in mnenja, ki jih bodo ljudje delili z drugimi.

Vzbujajte radovednost: Z zanimivim besedilom vzbudite pozornost svojih bralcev, nato pa vsebino dokončajte v naslednjem e-sporočilu. Na ta način boste povečali občutek zanimanja in radovednosti pri svojih bralcih, ki bodo tako s pričakovanjem odprli vaš naslednji e-mail.

Počistite svoj seznam kontaktov: Nič nenavadnega ni, da sčasoma nekateri naročniki izgubijo interes v določena e-sporočila. Najbolje je, da takšne kontakte preselite na ločen seznam, nato pa jim e-sporočila pošiljate precej redkeje.

E-sporočila pošiljajte ob enakem času: V tem primeru bo stopnja odprtosti precej višja, kot če bi jih pošiljali vsakič ob drugačni uri, zagotavljajo strokovnjaki. Pri tem vam lahko pomaga vaše spletno orodje za pošiljanje e-pošte, v katerem preprosto nastavite čas pošiljanja za naslednji dan ali teden.

Pošiljajte A/B test kampanje: Na ta način boste hitro ugotovili, kakšen način komunikacije najbolj ustreza vaši ciljni publiki in se v prihodnosti posluževali zgolj take vrste e-sporočil, ki so bila v preteklosti najbolj brana.

Napravite dober prvi vtis: Zagotovo ste že slišali o pomembnosti prvega vtisa in enako velja tudi za vaše prvo e-sporočilo, ki ga boste poslali novemu prejemniku. To naj bo še posebej skrbno pripravljeno.

Pripravite e-kampanje v večih delih: Kratek tečaj s poučnimi e-lekcijami in nasveti z vašega področja je ponavadi pri uporabnikih e-pošte dobro sprejet.

Vir: Incomediary.com

Kategorija: Marketing, Novice


Jaz tebi!
To spletno mesto uporablja piškotke. S piškotki zagotavljamo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejši pregled vsebin, analizo uporabe, oglasne sisteme in funkcionalnosti. S klikom na »Strinjam se« dovoljuješ vse namene obdelave. Več o piškotkih lahko prebereš tukaj.