Bi dovolili, da podjetje spremlja vašo lokacijo med delom?
Družba PricewaterhouseCoopers ali PwC( del tako imenovane skupine Veliki štirje – Big Four), od 1. januarja dalje spreminja svoje delovne pravilnike tako, da bodo zaposleni vsaj tri dni na teden preživeli v pisarni.
V sporočilu za javnost, ki so ga objavili prejšnji teden, so zapisali, da bodo za partnerje in zaposlene povečali zahteve glede prisotnosti v pisarni z “dveh do treh dni” v pisarni ali pri strankah, kot je veljalo do sedaj, na 60 % njihovega delovnega časa oziroma tri dni na teden.
“Nova politika usmerja ravnovesje našega delovnega tedna v to, da smo v bližini strank in sodelavcev. Glede na to, da se osredotočamo na storitve za stranke, inštruiranje ter učenje in razvoj, se nam to zdi primerno za naše podjetje in za naše ljudi. Hkrati še naprej zagotavljamo prilagodljivost s hibridnim delom,” je dejala Laura Hinton, vodilna partnerica pri PwC UK.
Zaposleni v družbi PwC so bili obveščeni o novi politiki, ki bo začela veljati 1. januarja, da bodo imeli dovolj časa za načrtovanje in prilagoditve.
Hkrati pa je bilo v drugem obvestilu, o katerem je poročal CNN in je bilo poslano 26.000 zaposlenim v podjetju v Združenem kraljestvu, zapisano, kako bodo pri PwC spremljali in uveljavili novo pravilo. Tako, da bodo zaposleni delili podatke o lokaciji.
“Vsi imamo koristi od pozitivnega učinka hibridnega pristopa, vendar je bilo prejšnje navodilo o vsaj dveh do treh dnevih na teden odprto za interpretacijo. Namen te posodobitve je zagotoviti jasnost glede tega, kje in kako pričakujemo, da bo vsakdo delal,” je bilo zapisano v sporočilu zaposlenim.
Medtem ko številni zaposleni že zdaj “več časa preživijo s svojimi strankami in ekipami”, bodo drugi “morda potrebovali čas, da se navadijo na nove delovne vzorce”, so dodali.
“Glede na to vam bomo od januarja dalje mesečno posredovali podatke o vaši individualni delovni lokaciji, tako kot to počnemo z drugimi podatki, kot so obračunane ure. To bo pomagalo zagotoviti, da se nova politika pravično in dosledno uporablja v našem podjetju,” so še pojasnili pri PwC.
Na vprašanje s strani CNN, kaj bi se zgodilo, če nekdo ne bo v celoti izpolnil zahtev, je tiskovna predstavnica družbe PWC odgovorila: “Če mesečni podatki kažejo, da nekdo stalno krši pravila, bi najprej želeli razumeti razloge za to.”
Nekateri strokovnjaki pa se sprašujejo, ali lahko ta korak spodkoplje moralo in povzroči, da bodo zaposleni postali nezaupljivi do svojih delodajalcev.
Kelly Tucker, ustanoviteljica svetovalnega podjetja HR Star, je za revijo HR Magazine povedala, da je ključno za uspešno izvajanje te politike ohranjanje zaupanja. “Delodajalci morajo redno preverjati potrebo po sledenju in zagotoviti, da to ne spodkopava zaupanja,” je povedala za revijo.
PwC vsekakor ni prvo podjetje, ki spremlja, ali se zaposleni vračajo v pisarne ali ne. V začetku poletja so mediji poročali, da Amazon spremlja kako pogosto zaposleni pijejo kavo v pisarnah in na podlagi tega ugotavljal, ali delajo od doma ali ne. Salesforce naj bi prav tako spremljal prijave ob prihodu v pisarne. V podjetjih Dell in Amazon zaposleni na daljavo prav tako niso več upravičeni do napredovanj.
Kategorija: Aktualno globalno, Inovacije, Novice
Spremljate nas lahko tudi na: