Sabina Sobočan, direktorica Varis Lendava, je o slovenskem izobraževalnem sistemu povedala tako …
Opredeliti bi morali sistem prakse (slediti bi morali vnaprej določenim ciljem prakse – izdelek ob končani praksi/test pridobljenega znanja …), saj so zdaj dijaki in študenti prepuščeni angažiranosti delodajalca, in če se ta dovolj ukvarja z njimi, je praksa uspešna, sicer pa je toliko, da je opravljena. Praksa bi morala biti tudi daljša oziroma bi je moralo biti več. Država bi morala omogočiti prakso v domačih podjetjih tudi dijakom iz tujine (to se najbolj kaže v obmejnih območjih). Prav tako bi morali razmisliti o meddržavnem povezovanju šolstva, npr. izvedba programa keramičar v Lendavi tudi za dijake iz Hrvaške, Madžarske …
OGLEJTE SI VIDEO ANKETO:
Izobraževanje je pogosto naravnano preveč teoretično. Ko pridejo učenci, dijaki, študentje z dokončano šolo v naše podjetje, se marsikdaj zgodi, da imajo premalo prakse in se izkaže, da so si delo v izbranem poklicu drugače predstavljali. Po mojem mnenju bi morali v šolstvu dati večji poudarek spoznavanju različnih poklicev z obiskom podjetij in mladim tako olajšati odločitev glede nadaljnjega šolanja. Bolj izobražen in usposobljen delavec pomeni za podjetje večjo produktivnost ter s tem dvig konkurenčnosti in uspešnosti.